neděle 30. března 2014

Milovaná ovesná kaše s jahodami

Kdo nezná ovesné kaše, tak vážně neví o co přichází!
Já osobně jsem  na ovesných vločkách dosti závislá. Jak pak by ne! Jsou skvělé na snídani, jak v kaších, tak i jako ovesné lívance nebo musli, protože po ránu do sebe potřebujeme dostat energii, a to nejlépe v podobě sacharidů. No a nejlepší a nejrychlejší jsou právě ony všemi milované ovesné kaše :)


Já ji dělám přibližně takto ( jsem hrozná na odměřování, všechno beru od oka :D)
V 1 hrnku mléka vařím 1 hrnek jemných ovesných vloček ( jemné vločky  jsou na kaše mnohonásobně lepší. Já mám oblíbené ty od Emca ;) Ale nejlepší jsou s přidanou vlákninou ( Emco modrý obal).
  • 70g jemnýchovesných vloček
  • hrnek mléka
  • jahody
  • banán
  • kokos
  • javorový sirup
  • slunečnicová semínka
  • arašídové máslo

Jakmile mléko přivedu k varu, odstavím a nechám pod pokličkou dojít, vločky změknou a kaše bude vláčná.
Pak už jenom dle ranních chutí přidám ovoce, oříšky, kokos, skořici a osladím javorovým nebo datlovým sirupem a vychutnávám :)

Začíná jaro a na pultech v obchodech se objevují první jahody ( některé se svou zelenou barvou ani " chemickou" chutí k jahodám ani přirovnávat nedají, ale ty z Kauflandu byly fakt dobré). A když máte po ruce jahody a  banán, tak není nic lepšího, než je zkombinovat. A když máte v ledničce i arašídové máslo, tak je to hotové nebe! A to mi potvrdí nejeden "kašožrout" :)

Tuhle jsem dělala brzy ráno, když jsem odjížděla do Zlína psát zkušební testy na certifikát FCE.
Vzhledem k tomu, že Karolína je strašná nevýprava, zase nestíhala, tak si ji vzala do krabičky, že si ovesnou sní v klidu někde ve třídě. O přestávce po první části si tak tu krabičku vytáhnu, celá natěšená na ty jahody a a arašídové máslo a najednou mi dojde, že jsem vlastně zapomněla lžičku! Jo, v tomto jsem fakt skvělá, takže jsem si mohla jen pogratulovat a krabičku schovat zpátky do tašky :D

Mějte se fanfárově a snídejte ovesnou! ;)

2 komentáře:

  1. Vypadá skvěle :-)
    Zrovna jsem jednu dosnídala - s rozmačkaným banánem, mraženým lesním ovocem, rozinkami a brusinkami :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mnami, dneska budu mít banán i jahůdky :)

    OdpovědětVymazat

A co vy na to? :)