středa 26. června 2013

Den 36

Po menší pauze zase přidávám nějaký ten článek. Jím si, jak se mi zachce, občas menší porušení ( ano, mluvím o minulém šíleném víkendu, kde jsem se doslova cpala sladkým, protože se slavily nejedny narozeniny, vždyť to znáte menší víkendový výpadek- žádná hrůza).
Stále piji vodu a vodu a vodu. Moje věrná, červená láhev už bohužel dosloužila :( a tak jsem si koupila v Hervisu novou od Isostar :)
Taktéž jsem si vzpomněla, že mám ve skříni ještě černomodré sálovky Adidas, protože se mi zdálo, že mě tlačily. Zkusila jsem s nima odcvičit několik workoutů a asi se mi zmenšila noha nebo co, ale byly mi akorát a  vůbec netlačily ;) Paráááda :)
Počasí se nám zajímavě střídá. V horku se pořádně nedalo nic dělat, proto jsem chodívala k večeru běhat a jezdit na kole ( jo mám srandovně vypálené ruce) :D Teď když zase prší, jsem nucena cvičit doma. Vůbec to nevadí, protože FB toningy a cardia jsou k nezaplacení ;)
Jíst se snažím pořád zdravě, už nevážím, nic nepočítám, nehrotím. Pouze nahrazuji zdravějšími potravinami. Bohužel nejím moc pravidelně, teď nestíhám. Na prázdniny totiž jedu pryč a musím si vše zařídit a vyřešit před tím než odjedu. No, to bude možná taky trošku zásek, protože opravdu netuším, jak budu schopna po několika hodinách běhání v restauraci schopna nějakého domácího cvičení? Hm... uvidíme jak to půjde :)
Přikládám taky pár fotek  z uplynulého týdne.

letní osvěžení od bratříčka ;)

večeřeee

keen on playing volleyball 

do plaveeeek

miláček :)

stále plná energie

grilované kuřecí maso s jogurtem, čínským zelím, salátem a pita chlebem


čerstvé ovoce UGO Zlín ( pozn. ty jahody nechutnaly jak jahody)

zelený čaj

právě teď po cvičení 

Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)